marți, 6 mai 2008

Internetul ucide umorul englezesc

Internetul ucide proverbialul umor englezesc, un britanic obişnuit reuşind să-şi aducă aminte şi să spună, la nesfârşit, numai două, maxim trei bancuri, se arată într-un studiu dat publicităţii de Loaded Magazine.
Aproximativ 75% din participanţii la studiu au recunoscut că îşi petrec în medie o oră pe săptămână trimiţând e-mailuri haioase de la birou, în timp ce numai 5% dintre subiecţii studiului au declarat că nu au primit niciodată bancuri pe mail.
De asemenea, 40% dintre britanici au recunoscut că „reciclează“ aceleaşi două bancuri o perioadă lungă de timp. „Este mult mai la îndemână să apeşi un buton şi să forwardezi o întreagă pagină de bancuri decât să le spui unul câte unul“, explică Martin Daubney, prezentatorul premiilor LAFTA pentru comedianţi de anul acesta.
„Este mult mai probabil să auzi ‘ai văzut clipul ăla pe YouTube?’ decât ‘un englez, un irlandez şi un scoţian…’“, a adăugat acesta.
Articolul original în "Gândul" . Pentru a citi articolul dati click pe titlul articolului.

Niciun comentariu: